Tomász litölmidölfingör,szent tamás harcza a sárkány helyett robotgéppel – kezesnek áll a világ?!

varysss.jpg

MIiiiiiii???!&&@#&@

 

Mikor kikötsz a balseben a Saint Thomasban – höhö szóvicc, aki érti - Londonban, azt hiszed hogy az ER(emergency) vészhelyzet baró tévés szappanopera és nem a valóságot tükrözi,ámde mikor vérző kézzel ülök és várom a sort, kb tudatosul , de ez a valóság, és büdöshosszú a Sor....

 pék.jpg

Avagy kórházhelyzet és helyzetjelentés Londonból -Csak h ne kapjszívésérmeszesedéstmegdühpánikrohamot

 

Aztán a másik ami eszembe jut,Hofi sebészetes vicce, a sebész, az levágja …tényleg.

Pénteken délután kellemes látogatást tehettem a St. Thomas kórház balesetisebészetén a munkahelyi balesetem következtében.

Hopp itt engedtessék meg még egy otthoni portás sztori, épp Debrecen egy szokásos péntek estéjén a hajónnak fotózás, előtte cocializálódok a kidobókkal, mondja is „döni”, a bérletes sztorit(nem a kétajtós szekrény típus, inkább négy, kopaszsága az évek alatt kikopott, miközben begyűjtött 3diplomát,portázik, mrt elmondása alapján ez itt, jól fizet, nem az a fajta, aki ha balhé van szaladna) Ja a bérletes?mondom az mi?  Történt ugyebár , ha portázol az éjszakában-ti. kidobó vagy, érik az embert néha furcsaságok, meglepetések v modern dolgok. Egyszer pl megzuhansz, vagy a kezed sérül netán törik, vagy más.

ápoló:magával meg mi történt?
döni:tudja dokinő, csak a szokásos….elestem
ápoló:de így?na jöjjön, összevarjuk

Találkoznak egy hét múlva
ápoló:maga megint itt?
döni:tudja hogy van ez…
ápoló:maga olyan rendszeresen jön ide, tán tetszik a klíma? vagy a hangulat?
döni:szeretek emberekkel ismerkedni

Harmadik menetre mikor betolták Dönit az ágyon csak ennyit mondott, mikor ránézett, jaaa a bérletes?!

 

Vissza péntek délutánra…mikor megtörtént eme „jobb eset” rögtön hívtuk a mentőket, a vonal túlvégén kellemes női hang, kissé remegve,mikor közlöm vele h ugrott az ujjperc vérzek is,jön az adminisztráció(most ezt nem tudom, hogy a növekvő bevándorlási hullámnak köszönhetem, v csak szerencsés voltam) jött a szokásos  csekklista.


Nevem?lakok?póósztkód?mióta vagyokénittkint?mitdolgozok?ésakkormunkában történtazeset?
Ez tart egy jó percig v kettőig, aztán rátérünk a szakmai részre jöjjön a matek!na akkor mi történt?fú tényleg?mindjárt megnézi melyik a legközelebbi kórház, közben h hol vágtam , mit érzek, mit érzek a mellkasomon, mondom kézcsók izzadok, remegek, sokkot kaptam…adtam a telefont manager pajtinak h egyezkedjen már ő vele.

Na aztán közben nyomta h mondjam h mi szarul vagyok véééérzek és fááááj, még ha nem is igaz –én meg szemellenzősként gondoltam csak ne vezessük már félre a mentőket.
Meglett a eredmény, „nem küldünk kocsit, a legközelebbi kórház a saint thomas” –gondoltam ’nyád borogasson téged is….
Köszi Anglia így szeretlek, akkor menjünk, fogjunk taxit. Lehet aznap feltették a taxisok az ellenzős sapkát, vagy a vágott kéz vmi átok, de nem akartak megállni.szöbáj,megáll1 behuppanunk irány a kóórház.

 

tipp.jpg

Megérkezés húzod a sorsjegyet, minden szám nyer!na eltelik röpke félóra és felvesszük az adatokat, szarul…értem én, nem zavar h leszarjátok a beteget, meg a külföldieket.
Adatfelvétel, neve????
mondom betűzve
Lassabban!
mondom lassabban, végez
odalép egy nővér, ezt a fiatalembert elkell látni.
jó, jöjjön velem
lehuppanunk, kicssit sokkot kap az ápoló a seb láttán és összeragaszt, irány a röntgen.elkészülnek a képek, majd megyek vissza …várunk. majd véletlen az ápolónő megint, ja h végeztek?- kérdem én mivan ha nem futunk össze?gameover?

Akkor irány a váró.Leülök és várok ekkor már talán félnégy van, majd sorra kerülök.
Kedves ápolónő, ahogy nézem beteget csak a tvben meg messziről látott, mondja is h kitisztítjuk a sebet, előkészület röpke 20perc –ez idő alatt kb berugok…majd elkezdi szedni a kötést, látom h ugy vágja a dolgot mint anno mi elsőben, kerekítjük innen kicsit többet vágunk, értek kerek lesz, vagy kocka! Mondom kézcsól csonkoltam az ujjam. Neki van ám papírja h diplomás ápoló – ofkoz mert elvégzed a gyorstalpalót, máris ápoló vagy, sebaj.
Majd kapok két érzéstelenítőt és kimossa a sebet, majd piszmogunk látványosan és közöljük a kisbeteggel h hopp lejár a munkaidőm és menni kell.Értem én h ez egészségügy és nem szabad kapkodni, meg sztachanovizmus nem divat.

Majd várakozás megint , ekkor az idő már lassan 5óra fele kerekedik,doki sehol, majd fél6kor odatipegek h sziamizu?jaaa..orvos…mindjárt jön.
Megérkezik a sebész, adminisztráción már közösen röhögünk. Kis duma, majd megkérezem h mióta dolgozik? Hogy ma? nem mondom, a kórházban. 4napja. nabazdmeg.
Sebaj, lássuk a tutit, megoldási javaslat, lehet vágni kell, ennél a résznél majdnem fordultam.
Mi, ezzzzzzzt?Ember én jól vagyok, holnapra visszanő!
Hopp jön az osztályvezető,bemutatkozok,neve,igenmunkábancsináltam,igen,robotgép.
Hát akkor hétfőn jöjjön műtétre.

Ez annyira jó volt, hogy elnéztünk szombat este egy laza esti tornára london bridgehez és a hétfői történet folyt.köv.

vészhelyzetben 999 v 111 majd ambulance, ha beüt a baj!
Mivel rengeteg eset van , így benne van a pakliban h nem kapsz kocsit, esetleg tudsz kozmetikázni az eset sulyosságán.

Esetem tanulsága, legyen nálad útlevél, jogsi, h elkerüld a névtévesztést. számíthatsz várakozásra, jó ha van nálad telefon v könyv..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://connect-ur.blog.hu/api/trackback/id/tr936294308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása