Umm...háát           ..        aaaa              zene kezdésnek, hogy hangulatba hozzuk az alábbi sorokat, mert mindenki azt akarja...

Kavarog a gyomrod, gombóc a torkodban plusz elakad a szavad, hirtelen nem tudsz megszólalni, pláne aztán mit mondj, hogy ne tűnjön hülyeségnek????!! De mégis, mondj már valamit! Az istenért szólalj már meg...ezaz, kimondtad , de tényleg belőled jött ez a mondat? na most meg mit gondolhat ....
Zene

Ráááadásul ott vagy egy vadidegen emberrel, egy vadidegen helyen, kettőtöket egyedül a szituáció , azaz tér és idő köt össze, más nem... mégis hogy gyere ki ebből a slamasztikából győztesként??
Jöttem, láttam, győztem(avagy vini,vidi,vici), ami jelen esetben jövök, látok, győzök?! szlogenné módosulhatna.
Szummázom a hétvégét, -megjegyzem első Olyan lehetőségem itt Londonban, mikor végre eltudtam menni BÁRHOVA, kikapcsolódni, lötyögni, emberek között lenni.
és Továbbiakban arról, miért jó az neked, ha nyitsz az emberek felé?
1.Mert miért ne?
2.emberek között vagy és szocializálódsz, ebből a helyzetből csak profitálhatsz, azaz tanulhatsz magadról, vagy  másikról, másiktól, plusz
3.hozzájutsz bizonyos információkhoz, kapcsolatokhoz, amikhez egyébként nem jutottál volna, innen munka, vagy más születhet

Társas kapcsolatokat Londonban pikkpakk tudsz alakítani, ha félénk vagy, ha menő, ha lezser, ha félszeg, ha részeg, ha délceg , pláne ha vitéz!szóval se szeri, se száma a lehetőségeknek, mint érett cseresznyék a fán, a kérdés csupán, oké, de melyiket szüreteljem le? Honnan kezdjek neki?

és a válasz....

Ahonnan szeretnéd, hogy konkrét legyek, megannyi lehetőség van , előtte nem árt netet felütni és rákeresni célirányosan(gugli lesz a te barátod és a mindenttudó), mert saját tapasztalat azaz a pesti nekiindulok az éjszakának és lesz úgyis valahogy- hátö Londonban picit módosul, azaz két hely között a távolság nem egy buszmegállónyi, és itt is olykor 1utcán van 1 hely, van hogy semmi, máshol meg állnak a sörözők, klubbok egymás mellett, ilyen pl Candem town marketplace-avagy marketplacca, az istálló nevezetű csoda(Stables-képek hamarosan...).
(Mikor Torgyán Jóska Debrecenben tette tiszteletét és kérdezték a véleményét a- mára nemcsak nevéről ismert- Lovardáról ,az öreg célirányosan ennyit mondott... az a hely, ahol a lovak vannak!-aztán hogy ez igaz-e vagy csak szóbeszéd, ki korán kell és sok blogot olvas megtudhassa).

Szó ne érje a ház elejét, tehát a Lehetőségek:

  • netes társkereső avagy a fizetős társ és kereső közösségiháló(k)- próbáltam , teszteltem 1 hétig - eredmény nemgyerebe, gyarkolatilag alig akadt válaszadó, találkozóra meg nem volt lehetőség(ebből aztán van a cizelláltabb fajta, illetve a merészebb, ott vagyok több helyen is, nagy számok törvénye alapján hajj de népszerű vagyok, de mégis valami hiányzik)

Az otthoni hasonló jellegű oldalakat mindenki ismeri, nem részletezem, itt is ugyanaz a sztori, van aki monogám, akkor azé, ha futó kapcsolat akkor meg azé..

  • utca, köztér,metró és egyéb közlekedési eszköz-ezeket egy kalap alá veszem, mert jössz\mész, jönnek mennek, azaz gyors lehetőség kapcsolatteremtésre, ismerkedésre, hirtelen visszajelzés, sokkal hatékonyabb és persze észszerűbb is mint a fent említett történetek, plusz nem dobsz ki felesleges pénzt h csatlakozhass, hátránya a holt idő, van hogy sok ideig semmi és csak mész-mész, és van h elmarad az eredmény

sztori: épp olvastam a metrón, mikor elkezdtünk egy arccal beszélgetni a könyvről, majd kiderült h hasonló témában utazik(marketing) gyors duma, majd számcsere aztán kontakt a továbbiakban, azaz munkakapcsolat 1. a metrón.
sztori2: fénymásoltatni mentem a közelbe, de nem volt nyitva a szokásos hely, úgyhogy kerítettem helyette másikat. Főhősünk azaz én betoppanok, emberünk épp valami rajzot teker össze, majd vár a többire, a karján tetkók, a rajzok hiphop zenészek portréi vagy egyéb hírességek
én:ezeket te készítetted, vagy csak nyomtattad valahonnan?
arc:saját rajz, ezzel foglalkozom
én:szóval grafikus vagy? az szép és most kezdted el, vagy már van saját vállalkozás?
arc:nemrég kezdtem neki hivatalosan, most megy a melókeresés
innen a sztori ugyanaz, számcsere, aztán kontaktolunk.

  • szórakozóhelyek: itt aztán fürtökben lógnak az emberek, hallottam még otthoni sztoriról, amikor egy parti alatt egy lakás cserélt gazdát, azaz főhősünk elment "bulizni", majd eladott egy lakást, persze tudta mit csinál. 

A biztonsági arcokkal nem volt eddig konfliktus , sőt pozitív a tapasztalat.
Csajok, hohó ez a terep már egy kicsit forróbb, ahogy Szabi is említi(nincs nő, nincs sírás ITT , vagy ne asszony ne sírjITT).

sztori3:épp hogy belépek az egyik szórakozóhelyre, kikötök a pultnál,már szól a zene, melegítik a tömeget, az emberek épp hogy szállingóznak én a pultnál, mellettem egy vörös csaj, látszik h van stílusa - első blikkre nem volt rossz gondolat, mint kiderült modell.
ő:szia, te a ...nál dolgozol?
én:nem, Tamás vagyok.
ő:Angienek hívnak és ma lettem 25, úgyhogy ünnepeljünk!!!
következő pillanatban már előttem a pia, amit nem is én kértem és azt veszem észre h itatnak...
Ezt megelőző nap, megérkezés másik helyre, gyors szemkontaktus a csajjal, majd tánc, pacsizunk, aztán elválunk és élvezzük az este további részét.
Azaz sokat nem kell gondolkozni hogy kivel, mikor , hogy, milyen dumával....
Egy a jelszó: Csináld!

Egy harcosnak az útja egy bizonyos pontján meg kell tanulnia elérhetővé és elérhetetlenné válni. Értelmetlen folyton elérhetőnek lenni, ahogy az is értelmetlen, hogy úgy rejtőzzön, hogy mindenki tudja, hogy rejtőzik. Egy harcos számára az elérhetetlenség azt jelenti, hogy finoman érinti a környező világot, aztán továbbáll. Tudatosan kerüli, hogy kimerítse magát és a többieket. Nem használja ki, nem facsarja ki az embereket, amíg össze nem fonnyadnak, különösen azokat, akiket szeret.
Carlos Castaneda

és végül:de nem utolsó Sorban

A bejegyzés trackback címe:

https://connect-ur.blog.hu/api/trackback/id/tr524720962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása