Ahogy Guszti bá mondja, azaz vannak a nők...ha pénz van, van minden.





Miről lesz szó:
-Final four, azaz mágikus négyes, mit vár Tőled az ügynökség és Te mit várhatsz el Tőlük?
-Ruhatáááár azaz mire lesz  szükségem, hol tudom beszerezni a ruhákat?
-tippek, praktikák és jótanácsok,
-viváááát !!!munkalehetőség Debrecenben!

Hohohóóóó és héhéhéééj!
Ne oda, ide álljá’ má’! Figyelj ha hozzád beszélek, nem pszt..nem ott vagyok, megvan! Igeeeeen!Itt!
Nalátod, most h figyelsz elmondom a titkot!:
A legutóbbi bejegyzés óta jelentősen felpörögtek az események, csak nagyvonalakban

-költözés a tömegszállásról, eddig nem volt lehetőségem váltani, mostmár van
-eddig kidolgoztam a belemet a munkahelyen, ennek is beért a gyümölcse, azaz már engem keres a munkaadó, vagy egyenesen rám gondol
-sikerült telefont venni, ami azért nagy szó, mert eddig otthon csak álmodhattam, mondjuk azt h mikor megjöttem kitűztem célul, h nekem lesz egy samsung galaxy s3ason, jártam probalgatni, nyomkodtam, érdeklődtem utána és MEGVAN, cél teljesítve, jöhet a következő!

Az életem eddigi része mondjuk sebességben egy máv gyorsvonatéval  egyezett meg, mostmár TGV nagyságrendben bombáznak az újabbnál újabb dolgok, történések megpróbáltatások, érdekességek, furcsaságok, vidám és bosszantó események. Továbbra is gőzerővel üzemel a Londoni álláskeresési biblia tippekkel, történetekkel, hogy minél hamarabb találd meg a számodra legjobb és személyiségedhez legmegfelelőbb munkát, vagy munkakört.
Előző posztban már utaltam az emlékezetes 10szóra, emlékszel a keresztapára? Megvan a 10szó?
Az előrejutásodat boldogulásodat segíti, ha beszélsz angolul, akkor mire vársz még?

Guszti bá: Hogy mi miből jön,meg  minek?
A kérdés jogos, ha azon kapod magad, hogy kezedben a repjegy és vááár London, vagy már megéreztél és tanácstalan vagy, akkor íme a final four, azaz mágikus négyes:
Egy adag gyors és biztos ügynökségi munka, amihez a hozzávalót a te munkád adja, ami mint tudjuk a Legjobb, mert:
- gyors és pontos, azaz ha szolnak ugrasz, pontosan megjegyzed mit kérnek tőled, az elvárt munkát idő alatt vagy idő előtt befejezed – erre jár a proaktív jelző, vagy a superstar
-precíz  az evőeszköz felpakolásnál, tudod az aktuális munkaadód igényeit és alkalmazkodsz hozzá, légy olyan, mint a kaméleon!
Azaz szállodalánconként eltér a norma ez a ruhán, köszönésben(vendég köszöntése), terítésben(evőeszközök mérete, mennyisége és a poharak méretében), szervízelés alatt kerül elő. Te folyamatosan hozd ki magadból a legjobbat!
-a ruhád, fogad, körmöd tiszta és ápolt, bizonyos szállodába rasztával, dreadlockkal, vagy más hajkölteménnyel be sem mehetsz, mert ha meglát a supervisor hazaküld
-végül , de nem utolsó sorban, légy pontos érkezz 10-15perccel előtte! a munkaadók nem szeretik ha késel,egyenes következménye, hogy egyből hazaküldenek, ehhez pont tegnappal kapcsolatosan van egy kitérő, mivel késtem, ami nálam nem fordul elő, majd első pillanatban ahogy leszálltam a metrorol hívtam az ügynökséget, hogy elakadás miatt nem értem időben oda, mit tegyek?Majd mondták h menjek...

Megjelenek a hotelben,keresem a managert:
manager:hogy hívják?
én:gipsz jakab
manager:mikor kezd?
én:40percet késtem.
manager:40percet??és akkor mit keres itt?
én: az ügynökséget hívtam először,ők ajánlották hogy jöjjek

Ezt kibekkeltük indulhattam is melóba!


Ruhatáááár, azaz mi az ami minimálisan szükséges, hogy munkábaállj és ezek összköltsége?

-fekete csokornyakkendő, normál nyakkendő(bow tie, long tie)5-10Ł
-fekete\fehér hosszú ujjú ing(white\black long sleeved shirt)10Ł
-öltönynadrág\szoknya(suit trouser\skirts) 12Ł
-mellény(waistcoat\west)10Ł
-1pár cipő(1 pair gentleman shoues)10-50Ł
-bornyitó(battle opener)1-4Ł
-toll(pen)

 

Beruházás összköltség: 48-92Ł, azaz kevesebb, mint 35000huf, ezt persze letudod csökkenteni, ha már megvannak a cuccok vagy pl felszerelkezve jössz ki!

Néhány jó tanács és tipp, azaz mire figyelj:
1.A jóhiszeműséggel ellentétben van néhány manager, aki saját malmára hajtja a vizet, ezért mindig tartsd szemmel a dolgokat, legyen nálad papír, vagy telefon és mindig jegyezd fel, hogy hány órát dolgoztál, majd egyeztess ha szükséges, hogy ne pazarold pénzedet és az idődet!
2.Ne vállald túl magad, azaz két szálloda között is szükséges némi idő ami a közlekedésre megy el, én Londonban átlagosan 1-2órával számolok, inkább legyek ott előbb, mint késsek, ráadásul pontos vagy az plusz pont a munkaadónál és az ügynökségnél is.
3.Ha gond van a szállodában a managerrel és kibírható, végezd el a melót és szólj az ügynökségnek aznap, vagy másnap h mi történt, mi az ami nem volt szimpatikus.
A munkaadónak kötelessége biztosítani szünetet és ételt a munkaidő alatt, ha ez nem történik meg szolj a managernek, ha szükséges szolj többször! Majd említsd meg az ügynökségnél is. Ez nem csak veled történik meg , hanem a többi dolgozóval is valószínüleg, csak ők nem akarnak, mernek jelezni.

 

Külön  üdvözlöm az otthoniakat legyen ez akár Pest, akár Szeged és nem utolsó sorban Debrecen!
Továbbá örömömre szolgál hogy itt is felköszönthetem az egyik Kedves Barátomat Bumit, ezzel a dallal:


Figyelem, figyelem, figyelem!
Batthyány Borozóba pultos, felszolgálót keresnek, részletek...

Pultos, felszolgáló munkatársat keresünk, angol nyelvtudással. Jelentkezni fényképes önéletrajzzal nyitvatartási idő alatt személyesen az üzletben vagy az info@bborozo.hu e-mail címen lehet.

 

Összefoglalva a mait, megtudhattad mit ruhát vegyél fel , mire számíts az ügynökség esetén, valamint azt is hogy folyamatosan tartsd nyitva a szemed és füled, azaz számold az óráidat!

éééééééééééééééés  a következő írásból kiderül hogy  mire figyelj, ha tömegszállásra érkezel, vagy egyáltalán a szállás foglalásnál Londonban?
Milyen szálloda\vendéglátáson kívüli munkára van lehetőség, azaz ha lakatos vagyok, vagy targoncával dolgoztam mihez kezdjek, hova mehetek?
Szórakozási lehetőségek és magyar bulik, magyar oldalak, magyar közösségek?!

 

Zárószó pedig legyen egy idézet:


„Látom amint ezaz Ország, e nagyszerű Nép kilábal a mélységből.
Látom hogy a sok élet, melyekért én a magamét adom,
békés, hasznos, virágzó és boldog!
Látom azt is, hogy van egy hely számomra a szívükben,
Csakúgy mint leszármazottaink szívében nemzedékeken át!”

A bejegyzés trackback címe:

https://connect-ur.blog.hu/api/trackback/id/tr954720961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása