Aggódni butaság. Olyan mint esernyővel sétálgatni, esőre várva.

Wiz Khalifa

-citatumPONThu , kis ingyenreklam sosem art, hiszen zsenialisan televannak idezettel, es london pont az a hely ahol eso ellenere is Johnny Walker tovabb setal(keep walking).

 

             Vigyazat, jelen poszt tartalmat tekintve a Tarantino filmek forgatokonyvevel vel felfedezni hasonlosagot, (vagyis probal arra hajazni, persze az oregtol meg boven van mit tanulni), minden itt is a vegevel kezdodik, azaz:

  Ketto, azaz 2dolgot szeretnek a poszt magassagaba emelni, miszerint:

  -Egy. Nem, nem eltuntem, megszuntem, elvittek az ufok, elraboltak, leleptem szonelkul, vagy szoval, toroltem a blogot az accommal egyutt, hanemMEG kisebb nagyobb kalandokba keveredtem BELE, aminek hol-hol nem majd szem, vagy fultanui lehettek(hivhatjuk ezt iroi verszegenysegnek, valsagnak, egyeb kutyafulenek), bar a blog celja tovabbra is

@)munkat talalj a nyari szunetre(kedves olvaso DIAKOK, hol vagytok?!)
@)munkat talalj, ha hosszabb ideig(eletvitelszeruen, jejj de szeretem ezt a szot)itt tartozkodsz
@)informaciot, koritest keresel, mert erdekel a tema
@)baratok kozt meg joban rosszban helyett erdekesebb vagyok(erre lehetne valami JATEK-JATEK-JAAAATEK, nyeremennyel, meg minden)
@)nulla infod van, vagy a baratok, jotevok epp elfogytak es eszeveszettem keresed a forrast, mint gyalog galoppban lovagunk a gralt, amin vagy ami utan eltudsz indulni
@)celiranyosan, vagy nemceliranyosan fejlodni szeretnel, mondjuk nyelvet tanulni, kultursokkot fogyasztani teleszajjal, embereket, torteneteket ismernel meg, azaz nyitott vagy az ujra(legyen ez angol tanulas, vagy barmi mas, jonnek hamarosan a tippek, trukkok)

 

 Es a kettedik, hogy eztan mint a jo reklam ujrajovok, rendszeresen, kis rancfelvarras utan, szepen megujultam, mint a hamvaibol elobukkano fonixmadar.

 

  Vidam napot kinalok a napos Londonbol(vagyis napsutes jelentem 10,5masodpercig ervenyes)!!
Ehhez annyit teszek hozza, hogy mostantol megveszelyesebb vagyok, informacioval kibelelve es nem felek hasznalni, illetve terjeszteni, tovabbadni!
Amit Ti - kedves olvasok, olvastok, megragtok, megvitattok, elgondolkoztok rajta, nevettek vagy sirtok, vagy nevettek-es-sirtok(mert sirva vigad a magyar).

 

Szoval csapjunk is a lovak koze:

Ha kijottel, az otthoni aldott,vagy nem epp aldott allapotok kozul, itt olyan kalandokban lesz reszed, hogy eleted vegeig jokat mulatsz rajta, azt garantalhatom, igen a terdet veros, konnyesre nevetos estekre gondolok

London az a hely:

-Itt lapatolni lehet a hulyeket!

 


-Ahol a taxisok olyanok,  akar a capak.

 

-Ha latni akarod a vilagot, gyere Londonba.

-most hogy hirul adtam,hogy elek es eztan heti egyszer minimum jelentkezek, kis hazi feladat a kommenteloknek?

Kit/milyen munka erdekel?

Vigyazat, hamarosan visszajovok!

A szabadság nem azt jelenti, hogy valaki azt csinál, ami éppen az eszébe jut, hanem azt, hogy választ a lehetőségek közül.

Csányi Vilmos

 

A bejegyzés trackback címe:

https://connect-ur.blog.hu/api/trackback/id/tr297528782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása