parental.png

PÁRENTÁLÁDVÁJZÖRI:öööö erőssen felnött tartalom,a mese olvasása felnőtt felügyelete mellett .ha lehet nekik is sokan és közösen – ajánlott, mellékkatások tekintetében rohanjon kezelőorvosa meg gyóccerésze tanácsáért!

Kezdjük a történetet most a végével, azaz oda egy ujjperc a balkezem középső ujjáról, aki nem olvasta volta az előző szösszenetet a pénteki esetről, az nyugodtan tegye meg És „kierőszakoltam” a kórházból egy kötés cserét(mi vel tényleg nem hittem el, h nem fognak csörögni múlthét péntekig)majd kezembe vettem (höhö szóvicc), kedd délutánra, aztán elvileg kéthét – bár az eddigieket tapasztalva plusz 1hét v több…tegyem hozzá olyan szarul voltam h még egy kis torna szombat este félkézzel is belefért. persze szigorúan terápiás jelleggel gyógytornászom tanácsára

sthomas.jpg

Szóval megérkezés hétfő reggel, ülök a sorban, mint egy féri, körülöttem mindenféle náció, mondom vidám lesz, ennyi ember mellett gondolom majd szólnak. Szólnak a fenét, odamegyek a recepcióshoz, némi várakozás és semmittevés után

-Kiskezétcsókolom naccsád jöttem mára, meg reggelre, kezelésre… mi ilyenkor a teendő?
-Majd szólunk az orvosnak, h megérkezett,(gondoltam nem kell neki tábori behívó meg különlevél h megjöttem). Addig üljön le és várjon.
-Jóóóóóó! ezzel a lendülettel férfiasan leülhettem újságot olvasni.
Nem telhet el félóra, megjön a doki, odahív, majd rögtön jó reggelt után mondja is h van két grátisz jelentkező ember, mert mára tervezett 3volt(érted, mint a kádár rendszerben, 5éves terv, de mi van ha túlteljesítünk, vagy szuperellátott betegről még nem hallottam mesét), de nóóóó para, mert HamanemjutRámidő akkor is kitisztítja a sebet.
Azaz mezeitalpasbarátom, ha ma nem, akkor majd holnap, bár féltem h beültetnek a hintába és úgy jövök ki, mint szerencsétlen gyerek az óriáskerékről, h azt sem tudom merre vagyok arczal.

DE van még remény, meg a remény hal meg utoljára…hasonlóval nyugtattam magam, majd átkísértek a belső  részre. Elvan ám különítve frankón ajtóval, meg van kis labirintus, hogy a minotaurusz megtaláljon - ha nagyon eltévednél. Leülök, alig telik el egy pár perc , márjön a fülig nővér, aki nem tudom milyen szert vehetett be kora reggel meg h hány bohóc volt reggelire, deénis kérek belőle. Jött az adminisztráció, majd megállapítja h a nevem, meg az , ami levan írva ELTÉR – mondom ja, akkor ezen korrigálunk. Majd kapom is a kar és lábperecet, na itt jött be a sztívönszegál fless, amitől kicsit felállt a hátamon a szőr(megvan az a rész, mikor kómában van az öreg a filmben,aztán felépül és újratanul mindent ölve vagy halva c. filmben). Mondom ez vidám lesz ja meg kapok szexi kettő darab köntöst és egy pár lábbelit, ami frankón tapad, nincs ám elcsúszás, semmi ilyen.
Felveszem a köntöst, kb. úgy érzem magam , mint valami gésa, majd át a másik váróba. Szépen lassan telnek a percek, már túlvagyok az összes magazinon, kineveltem magam futás és triatlon ügyileg, majd hogy-hogynem szólítanak, első ránézésre egy szemüveges fószer, aki ugye nem a doki, megkér h fáradjunk át a másik szobába adminisztráció miatt…nekem jó.
Majd megkér h mutassak egy személyit v útlevelet v jogsit , azaz h nem illegálisan tartózkodok itt, egyes pont – ebből a szempontból zseniális, mert ha igen akkor még műtét előtt elvágják a zsinórt.
Illetve a másik dolog, h fizetem a társadalom biztosítást NI-t és nem kell h kiszámlázzanak.Kb. azzal válunk el, h hamarosan átdobok neki payslipet vagy valamit.
És igen, megint a váró, közben ahogy látom már a víz, üdítő kevés lesz és az emberek arca kezd görcsbe rándulni, oda is megy hoppárézni az egyik forma, h dehogy ő várt. Első vizslatásra itt nekem kéne emberkedni, meg egy másik embernek, akinek a keze komolyabban sérült. Majd megkérem a nővért h ugyan nézzen már utána az orvosnak, vagy kérdezzen rá h mikor kerülök sorra.
Jön vissza, osztja is a csokit, cukrot, egyebet, meg az időpontokat h előreláthatólag ki mennyit vár, velem is szolidan közli hogy én vagyok a következő, kb. 10 perc.
Itt hirtelen megugrik a vérnyomásom, mert ekkor még abban a tudatban vagyok h faja , összevarrnak és mehetek dolgomra.

Kis idő múlva jönnek is begyűjteni, majd be a műtőbe, ahol inkább matiné szaga van a dolognak, sem mint valami komoly hentesüzem.Felfekszek az asztalra, leteszem a kezem, mondja is az egyik doki miután ránéz hogy betyárosnak néz ki, biztos fájhatott…csókolom vidéki gyerek vagyok, felénk ez nem így megy…fáj és mit csináljak vele?
De, hogy ez nem szúnyogcsípés…
Csókolom mégis csak engem műtenek, nem magát!
Leakarja vetetni az egyik hálóinget, ami annyira nem könnyű ám...
Maga a kezénél dugta át a fejét. ez ám a teljesítmény!

Majd kapok az ujjamra ilyen szekszi csíptetős pulzusmérőt(mint az alulra csatolt videon)

és megkezdődik a generálozás:D azaz megnézik az ujjamat, miután szerencsésen telenyomnak fájdalomcsillapítóval, aminek következtében nem érzek semmit az ujjammal negyed óra után.

Közben előkészítik a műtéthez szükséges eszközöket, a másik orvos még dúdol is. Részemről nincs sok beszéd , nem akarom hátráltatni az egész folyamatot, elvileg félóra és már mehetek is.
A kezemet szolidan váll tájéknál letakarják, h ne lássam, meg gondolom ne kapjak agymenést…majd közli a sebész h csont az nincs így megmenteni nem lehet, mert csak hús van, de nincs mihez kapcsolni, így vágni kell, majd a körmöt utána kozmetikázni.
Nekem bőven jó, csak haladjunk, mert túl akarok lenni az egészen.
Közben a félórából lassan egy órává dagadunk, mint a cipó a kemencében , utolsó simítások és azt hittem h munkáról fényképet a végén csak a vendéglátósoknál divat készíteni, mint referencia, hát a fenét, a kacsóm kb. celebrity lett, oldalról másik szögből, fentről, gondolkodtam h kis púder lehet elkéne így a végére…

Ja de nem az ám h nesze kész, zárójelentés szevasz, még várok a váróban a sok vidám ember között bő 10percet, akkor megkapom a papírokat, elmagyarázza a doki h egy hét kontroll és cserélik a kötést, aztán kb. két hét és varratszedés, aztán…
Mondom az nájsz, csak haladjunk, kapom a receptet, h mit kell bevenni, milyen fájdalomcsillapító meg egyéb nyalánkság jár, amit lehet kapkodni, mint a gumicukrot.

A bejegyzés trackback címe:

https://connect-ur.blog.hu/api/trackback/id/tr946307039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása