Kiskölyök koromban bagoly szerettem volna lenni, mert a baglyokat este senki nem parancsolja ágyba.

Konrad Lorenz

Hivatalosan is lehozta az economist, hogy London lehet a turizmus Mekkája, ezzel megelőzve Párizst és Bankokot is.itt 

Nemrég részem volt egy inspiráló beszélgetésben, ezt a gondolatmenetet szeretném, most átadni Nektek:

Hétfő reggel. Már lehet vasárnap azzal ébredsz, hogy készülsz a jövő hétre, lehet csak másnap ragad rá az arcodra a hétfő reggel-munka maszkja. Kikászálódsz az ágyból, ha van gyerek, akkor reggeli, elvinni őket az oviba\suliba. Irány a munka, beülsz a mókuskerekébe, hajtod a malmot, amiben pici apró fogaskerékként működsz, hol jól, hol kevésbe.
És elgondolkozol, tényleg ezt akarom?

Tényleg ennyire vagyok képes?

Ez minden, ami Tőlem telik? Akarom én ezt?

Miközben más malmára hajtom a vizet, hol vagyok én a saját életemben?

Mikor elkezdted egész más gondolattal fogtál neki, fú tökjó, itt vagyok, erre megyek, nagyszerű lesz! Az eleje ugyan lassabban indul, de beérek, majd előléptetés, utána jöhet a fizetés emelés, vagy a kettő akár egyszerre, majd jön a „de” és a „ha” – amik bilincsként lassítják az utadat és a fejlődésedet.

Mikor kijöttem Londonba, arra lettem figyelmes, hogy nemcsak hogy szabadság van és nem gördítenek akadályokat eléd, de támogatnak, segítenek, hogy elérd amit szeretnél!

A kérdés, mi az amit Te elszeretnél érni az életben? Mik a céljaid, a vágyaid,a  belső mozgató rugód?
„What if money was no object” azaz mit csinálnál, ha a pénz nem számítana?
Alan Watts tolmácsolásában:

Házi feladat: a cikk olvasása után, ülj le vegyél elő egy lapot\füzetet és írd le, mi az amit vársz magadtól?

Elég magadnak egy lapra, vagy megoszthatod az ötletet, bártan kommentelj!

Hajrá!

Igen! Most!

 

 

 

 

Nem ne olvass! A célodra fókuszálj!

A bejegyzés trackback címe:

https://connect-ur.blog.hu/api/trackback/id/tr446506701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása