Sziasztok kedves otthoniak, szeretteim, családom, barátaim és kedves ismerős ismeretlen!

Gyakran nem is az emberekkel, hanem a körülményekkel kell megküzdeni.
Xenophón

Azaz kezdhettem volna azzal, hogy ki itt belépsz...számíts sok érdekességre, furcsaságra és változásra.

Legutóbbi bejegyzés óta a dolgok nem kicsit a fejükre álltak, mivel:

-kirúgtak a pasta chefi állásomból
-elkezdődött az olimpia és ügynökségnél full time dömping van, ergo van meló rendesen
-rosszul utalták a pénzemet, ezért megint írhatok a vapianonak h értem én h kirúgsz, de miért nem fizetsz ki?
-mivel olimpia van 2. szükség van munkaerőre a belvárosban, azaz ilyenkor nagyobb az esély a vendéglátós munkára

A kreativitást sokféleképpen el lehet sajátítani, de úgy nem, hogy soha semmiért nem kell megküzdeni.
Gyarmathy Éva

Szóval változás, változás és változás, amit még eddig nem említettem és kiemelt fontosságú a Londonba látogatónak az adózás, pontosabban p45 és p60,mivel európai állampolgár\európai uniós tagok vagyunk, ezért ez azzal az előnnyel jár h nincs szükség tartózkodási engedélyre, vízumra, vizára egyébre.
Ez meg azért jó, mert nem kell rendszeresen megújítani, járkálni feleslegesen és mégtöbb papírmunkát intézni, ami úgy jelenik meg az adóhatóság szintjén hogy az első 7000fontot mindenféle levonás nélkül lehet megszerezni, azaz munkáltató köteles kifizetni annyit pontosan, ahány órát az alkalmazott dolgozik, ez szorozva az órabérrel:
Dolgoztam 35órát x 6.15 = 215,25 , mivel itt a bérszámfejtés a hétvégén történik, ezért az utalás a következő hét pénteken érkezik a bankszámlára. A bibi akkor van, ha nem annyi érkezik, mint amennyit előre számoltál, aztán jöhetnek a mailek egyebek, közben amit kihagytam és különösen fontos, SZÁMONTARTANI A SAJÁT MUNKAÓRÁK SZÁMÁT!-mert kutyát nem érdekli olykor h mennyit dolgozik az ember, ha nem számolja saját magának és nem írja fel\nem jelentkezik be\vagy bárhogy nem tudja számontartani az érkezését, akkor a munkáltató nem fizet, ergo, bármilyen szivesség , túlóra kutyafüle legyen jelentartva nyilvánosan és saját dolgokkal is, ha fentakadás van akkor hivatalosan is alálehet támasztani.

Más téma, itt rendszeresen kérik a politikai korrektség és egyenlő jogok és megítélés miatt az ember bőrszínét esetleg vallási hovatartozását - itt jegyzem meg h az íreknél van ebből gond, katolikus és protestáns ellentétre gondolok, máshol nem nagyon zavar senkit(mivel én is török negyedben vagyok sok a muszlim, bár hivatalos imahelyet nem láttam, tottenham környékén talán van zsinagóga, de az más történet), illetve büntetett előélet, azaz ha bármilyen előállítás, bűncselekmény történt, akkor a rehabilitáció miatt stbstb.mert itt különös hangsúlyt fektetnek a rabok minél gyorsabb társadalmi beilleszkedésébe, rehabilitására. Van a közelben női börtön még nem voltam bent, h személyesen, esetleg tapasztalat útján meggyőződjek róla.
Ha már ennél a résznél járunk fontos említeni azt is hogy kit és milyen pozícióra vesznek fel, mivel itt külön képzés és jogi szabályozás tartozik az eltérő pozíciókhoz, azaz nem lehet ugrálni "csakúgy" a konyhai segítő és a szakács, vagy pincér vagy más szerepek között, mint otthon, illetve nem vagy köteles a nem feladatkörödbe tartozó munkát megcsinálni, pl pincér nem mosogat, csak törölgeti a mosott evőeszközt, étkészletet, az h te saját döntés alapján csinálod ok, de nem szükséges.
Vissza a munkakeresés világába, amit ugye aktívan csinálok a meló mellett. Szóval ügynökségen keresztül jelentősen könnyebb lehetőséget találni, én is beregisztráltam 4-5höz, plusz vannak azok a lehetőségek, amiket vagy telefonon, vagy facebookon kapok.
Plusz ott van a gumtree, bár ott elég kicsi az esély, amit tapasztaltam hogy azonnali visszajelzés, amihez nem árt, ha ott vagy kb. délben, vagy este 6fele a gép előtt, mert akkor van a szórás és nagyobb az esély hogy az első pár mailt még elolvassák-hisz érkezik több száz válasz, a visszajelzés akár a próbanapot követően is már változó(lassan olyan leszek, mint valami időjárás jelentés visszajelzés szórványokban, keleten néha több munka...)illetve caterer, ami eddig talán az egyik legmegbízhatóbb forrás, reed és egyebek,esetleg az a lehetőség, hogy  viszem a cv-t és odaadom, az is változó, mert itt a bárosok, illetve a managerek már tudják a nevemet, előképzettség gyakran amit elvárnak egy év, amit kérdek én hogy szerzel meg, ha nincs tapasztalatod?
Talán a fővároson túl nagyobb az esély ...

Ha elhatározzuk, hogy sikeresek leszünk, akkor azok is leszünk... Az erős akarat diadalt arat.
Lucy Maud Montgomery

Közben odabent beszélgettem a srácokkal,az egyetemről akik vagy bevándorlók, vagy már itt is születtek, a történet lényege a következő, mivel itt minden egyetem elsőként tünteti fel magát így relatív h ki miben is az első, illetve h milyen fajsúlya van a diplomának. A beszélgetés végére annyival lettem okosabb, hogy nagyobb a találati arány a végén, pontosabban többen keresik azt aki híres egyetemen végzett pl oxford cambridge, mint egy liverpooli egyetem hasonló tagozatán végzett embert, sőt szó esett a vállalkozásról is, ergo a háttér, a felépítés stb. jogi háttér a jövő zenéje, de az is felkerül az oldalra!Azaz a mese még folytatódik!

Otthoniaknak üzenem!

https://www.youtube.com/watch?v=1cD-JhiH7ts

A bejegyzés trackback címe:

https://connect-ur.blog.hu/api/trackback/id/tr614684859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása